fbpx

Over ons

Al sinds 1996 is Van den Broek Pluimveeservice de vertrouwde partner van vele pluimveehouders in Nederland, België en Duitsland. Door de jaren heen zijn pluimveebedrijven in omvang steeds groter geworden. En wij zijn met ze meegegroeid! Inmiddels bestaat ons team uit ruim 100 medewerkers met de nodige kennis, ervaring en vakkundigheid.

Personeel & opleidingen

Al onze medewerkers volgen de verplichte cursus ‘Verantwoord pluimveeladen’, ter waarborging van de aandacht voor dierenwelzijn en respect voor het pluimvee. Zij beschikken over een pasje die bewijst dat zij voldoende kennis hebben van wet en regelgeving, hygiënemaatregelen, omgang met materialen en gezondheid/welzijn van de dieren.

Historie: 1996

De eerste medewerkers traden eind 1996 in vaste dienst bij Van den Broek Pluimveeservice. Jan van den Broek, die nog op school zat, startte het pluimveeservicebedrijf begin dat jaar. Zijn voornaamste werkzaamheid was destijds het vangen van uitgelegde dieren. Na enkele maanden breidde hij zijn aanbod uit met werkzaamheden overdag: hennen laden en lossen, enten en broederijwerkzaamheden.

'De zaken liepen goed'

Het bedrijf groeide hard. In 2003 bood Van den Broek Pluimveeservice voor het eerst schoonmaakwerkzaamheden en (de)montage van stalinventaris aan. In 2009 nam het Poultry Care over om haar werkgebied uit te breiden. In 2020 zijn Poultry Care en Van den Broek Pluimveeservice onder één naam verder gegaan en heeft het bedrijf een nieuw logo gekregen. De eenmanszaak van Jan van den Broek groeide uit tot een bedrijf met op dit moment meer dan 100 medewerkers.

Ons team
Gerard Roseboom
Planner
Martijn Bouman
Manager
Petra van Dusschoten
Administratie
Robert van Manen
Planner
Marijn Joosten
Coördinator Avondploeg